CLIL - an innovative way in teaching young learners – Natalia SKWARŁOVÁ
Natalia SKWARŁOVÁ
Diplomová práce
CLIL - an innovative way in teaching young learners
CLIL - an innovative way in teaching young learners
Abstract:
My diploma thesis deals with the usage of innovative methods in teaching English to students on the primary level of education. The theis is focused on relatively new method - CLIL (Content and Language Integrated Learning), in other words teaching of non-language subjects with the help of English (or different foreign language). The aim of the thesis was to specify this method, in the practical part …víceAbstract:
Diplomová práce se zabývá použitím inovačních metod ve výuce anglického jazyka žáků prvního stupně základních škol. Práce je zaměřena na relativně novou metodu výuky - CLIL (Content and Language Integrated Learning), neboli výuka nejazykových předmětů pomocí angličtiny (případně jiného cizího jazyka). Cílem práce bylo specifikovat tuto metodu a v praktické části zjistit jestli je její využití reálné …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2011
Identifikátor:
113405
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Zuzana Bartsch Veselá, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SKWARŁOVÁ, Natalia. CLIL - an innovative way in teaching young learners. Olomouc, 2011. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 08. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol a anglický jazyk pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Školní neúspěšnost pohledem žáků mladšího školního věku a jejich rodičů na vybrané základní škole
Klára Gottvaldová -
Mladší školní věk - bezpečí ve virtuálním prostoru
Ludvík Panny -
Podpora školního poradenského pracoviště vybrané základní školy v Praze ve školní práci žáka s diabetem a specifickými poruchami učení
Alice Mojková -
Vybrané možnosti hudebních aktivit ve školní družině pro mladší školní věk
Daniela VLAŽNÁ -
Prevence rizikového chování pro mladší školní věk
David JAKEŠ -
CLIL: Anglický jazyk v zeměpise na 2. stupni ZŠ
Diana PIECYK -
Metoda CLIL: Anglický jazyk v zeměpise na 2. stupni ZŠ
Diana PIECYK -
Výuka anglického jazyka a zeměpisu na 2. stupni ZŠ pomocí metody CLIL
Jana KOUCKÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
9. 4. 2011