Badatelsky orientovaná výuka chemie na střední škole – Jana Svatoňová
Jana Svatoňová
Diplomová práce
Badatelsky orientovaná výuka chemie na střední škole
Inquiry-based Chemistry Education in Upper Secondary Schools
Anotace:
Diplomová práce se zabývá badatelsky orientovanou výukou chemie na středních školách v kraji Vysočina. Teoretická část se v úvodu věnuje přírodovědné gramotnosti a intelektuálním schopnostem žáků, které patří mezi významné faktory mající vliv na úspešnost žáků při vlastním školním bádání. Dále se teoretická část zabývá možnostmi výuky přírodovědných předmětů se zaměřením na badatelskou orientaci a …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 7. 2016
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM4449
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 8. 2016
- Vedoucí: prof. PhDr. Martin Bílek, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Veronika Machková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Přírodovědecká fakultaMagisterský studijní program / obor:
Chemie / Učitelství biologie pro střední školy, Učitelství chemie pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Badatelsky orientovaná výuka ve fyzice na ZŠ
Monika Nováková -
Badatelsky orientovaná výuka v mateřské škole na příkladu environmentálního tématu tání ledovců
Eliška Pavlíčková -
Badatelsky orientovaná výuka s využitím modulů
Jana Širůčková -
Návrh badatelsky orientované výuky se zaměřením na pohybové systémy člověka a antropometrii na základních školách pomocí metody CLIL
Tereza PÁTROVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka a její uplatnění při výuce technického předmětu
Lenka PROCHÁZKOVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka technických témat na 1. stupni ZŠ
Lucie KAŠPAROVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka robotiky
Patrik KLOFÁČ -
Badatelsky orientované úlohy pro chemii
Leoš Sáblík
Název
Vložil
Vloženo
Práva