Analýza spokojenosti zákazníků společnosti Technické služby Kadaň s. r. o. – Zuzana Dlugošová
Zuzana Dlugošová
Master's thesis
Analýza spokojenosti zákazníků společnosti Technické služby Kadaň s. r. o.
Customer Satisfaction Analysis for the Ltd Company of Technical Services, Technické služby Kadaň s.r.o.
Anotácia:
Téma mé diplomové práce je „Analýza spokojenosti zákazníků společnosti Technické služby Kadaň s. r. o.“ V teoretické části nejprve představuji vybranou společnost, která pro město Kadaň již dlouhou řadu let zajišťuje širokou škálu služeb. V této části se dále zaměřuji na teoretické vymezení marketingového výzkumu. Zde popisuji proces marketingového výzkumu pro zjištění míry spokojenosti zákazníků …viacAbstract:
The theme of my thesis is „Customer Satisfaction Analysis for the Ltd Copany of technical Services, Technické služby Kadaň s. r. o.“ In theoretical part I introdukce firstly the chosen copany, which provides a wide range of services for Kadan city. I also focus on the theoretical definition of marketing research in this section. Here I describe the proces sof marketing research to determine the level …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2011
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/86188
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2011
- Vedúci: Simona Matušková
- Oponent: Jiří Zavřel
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DLUGOŠOVÁ, Zuzana. \textit{Analýza spokojenosti zákazníků společnosti Technické služby Kadaň s. r. o.}. Online. Diplomová práca. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Hornicko-geologická fakulta. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/4er2t7/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Hornicko-geologická fakultaMaster programme / odbor:
Nerostné suroviny / Komerční inženýrství v oblasti surovin
Práce na příbuzné téma
-
Vliv benefitního systému na spokojenost zaměstnanců v dané společnosti
Petra Křížová -
Spokojenost zákazníků ve vybraném podnikatelském subjektu
Yaroslava Svyd -
Podniková kultura v automobilovém průmyslu a její vliv na spokojenost zaměstnanců
Zuzana Renzová -
Psychická zátěž a pracovní spokojenost manažerů
Michaela Marešová -
Faktory ovlivňující pracovní spokojenost a potencionální fluktuace zaměstnanců
Pavlína STUDNIČKOVÁ -
CRM and the Data Analysis in a Modern Marketing Approach
Shynar Beketova -
A Marketing Mix Analysis for a Czech Fitness Centre
Taťána Tellerová -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong