The impact of online reviews on businesses – Vera Žalica
Vera Žalica
Master's thesis
The impact of online reviews on businesses
Abstract:
Customеrs are directly shаping business strategy and expect consistently high-value experiences, regardless of whether they are interacting with a business face-to-face or online. The Internet has radically changed the way people are shopping nowadays and new ways of customer feedback in form of online customer reviews have appeared and became very popular over the last 20 years. Helpfulness, trustworthiness …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Richard Selby, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Systems Engineering and Informatics / Informatics
Práce na příbuzné téma
-
Assessment of electronic word of mouth effectiveness
Ekaterina Kandakova -
The impact of Electronic word of mouth on customer behavior on the Russian e-commerce market
Ekaterina Samarina -
Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
Dušan Mladenović -
The Influence of E-Word of Mouth on Online Consumer Purchase Intention
Abhishekh Singh -
Sociální proměnné a pozitivní a negativní elektronický word of mouth
Simona Hreščáková -
Budování klientské loajality na bázi nástroje word of mouth - Projekt pro Enjoy English, s.r.o.
Hana Bělík -
The impact of online reviews on businesses.
Jeetajay Shah -
The impact of online reviews on businesses.
Jeetajay Shah
Názov
Vložil
Vložené
Práva