Implementace řešení pro bezpečnostní analýzu cracků počítačových her – Jiří Gazdík
Jiří Gazdík
Bakalářská práce
Implementace řešení pro bezpečnostní analýzu cracků počítačových her
Implementation of a Solution for Security Analysis of Computer Game Cracks
Anotace:
Práce se zaměřuje na analýzu herních cracků, které odstraňují ochranné opatření softwaru. V práci se testuje hypotéza, že cracky ve většině případů obsahují nějakou formu malwaru. Teoretická část přiblíží čtenáři typy, metody a nástroje analýzy malwaru. Popisuje databázovou strukturu a technologie, které byly použity k automatickému testování na portálu VirusTotal a k následnému zobrazení na webové …víceAbstract:
The work focuses on the analysis of game cracks that remove software protection measures. The thesis tests the hypothesis that cracks in most cases contain some form of malware. The theoretical part will introduce the reader to types, methods, and tools for malware analysis. It describes the database structure and technologies used for automatic testing on VirusTotal portal and subsequent display on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2023
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/150085
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2023
- Vedoucí: Jan Plucar
- Oponent: Miloslav Szczypka
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GAZDÍK, Jiří. \textit{Implementace řešení pro bezpečnostní analýzu cracků počítačových her}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta elektrotechniky a informatiky. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/4f2ceg/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Fakulta elektrotechniky a informatikyBakalářský studijní program:
Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Vzdělávací počítačové hry
Miroslav Rouča -
Problematika převodu vlastních jmen a vybraných apelativ v ruské, anglické a české verzi počítačové hry Metro 2033 Redux
Tereza Poledníková -
Počítačové hry a subjektivní plynutí času
Jitka Grossmannová -
Historie a vývoj počítačové hry Mafia: The City of Lost Heaven
Roman Vanke -
Využití počítačové hry Minecraft ve výuce žáků na základních školách
Tomáš Reibl -
Počítačové hry a jejich vliv na kreativní digitální tvorbu
Marcela Pernicová -
Počítačové hry se středověkou tematikou ve výuce dějepisu
Daniel Preisler -
Současné počítačové hry a jejich možnost implementace do výuky coby novodobý prostředek rozvoje žáků
Terezie Otrubová