Identifikace firemní atmosféry – Ing. Monika Pilátová
Ing. Monika Pilátová
Diplomová práce
Identifikace firemní atmosféry
Identification of company's atmosphere
Anotace:
Práce se zabývá identifikací pracovníků s atmosférou panující v pracovním prostředí podniku. V teoretické části se práce podrobněji zabývá popisem podnikové kultury. Především jejím vznikem, rozvojem a čím vším je ovlivněna. Pojednává také o jejím významu pro efektivitu podniku a o celkovém vlivu na atmosféru firmy. Dále se diplomová práce zabývá teorií motivace. Nejdříve seznamuje s obecným úvodem …víceAbstract:
The main topic of this work is the identidication of company’s workers with its climate. The theoretic part of work refers to company’s culture. Especially to its creation and consequential functioning. Handles its dependancies and importance for the effectiveness of the company and finally about its influence on the whole company’s climate. In the next segment of the teoretic part there is the theory …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2008
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/bqwor/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2008
- Vedoucí: PhDr. Petr Beroušek
- Oponent: Dr. Ján Mišovič, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Practice As Research: The Analysis of a Linguistic Aspect of Theatre Through Acting Workshops
Kristýna Zinková -
COVID-19's Effect on Corporate Culture
Gerardo Ruben Lafebre -
Safeguarding Corporate Culture in the Hybrid Workplace
Ilya Novokhatskiy -
Proposal for the development of corporate culture at Logoprint
Volodymyr Ushno -
Evaluation of corporate culture within selected company
Pavlína Lukoszová -
Sociocultural aspects of the business culture in the hotel industry
Anna Andreeva -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Podniková kultura ve službách
Marek Gardáš