Dvouleté dítě jako subjekt výchovně vzdělávacího procesu v mateřské škole – Barbora Vosáhlová
Barbora Vosáhlová
Master's thesis
Dvouleté dítě jako subjekt výchovně vzdělávacího procesu v mateřské škole
The two year child as the subject of educational - training process in kindergarten
Abstract:
Cílem diplomové práce je shrnout poznatky o specificích dětí mladší tří let jakožto účastníků výchovně vzdělávacího procesu v mateřské škole a zmapovat zkušenosti pedagogů vybraných mateřských škol Královéhradeckého a Pardubického kraje s výchovou a vzděláváním dvouletých dětí v prostředí MŠ. Diplomová práce se zabývá problematikou dětí mladších tří let jakožto účastníků výchovně vzdělávacího procesu …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2017
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eM4988
Thesis defence
- Date of defence: 24. 8. 2017
- Supervisor: Lenka Kejzlarová
- Reader: PhDr. Yveta Pohnětalová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VOSÁHLOVÁ, Barbora. \textit{Dvouleté dítě jako subjekt výchovně vzdělávacího procesu v mateřské škole}. Online. Master's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Education. 2017. Available from: https://theses.cz/id/4f72zz/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of EducationMaster programme / field:
Předškolní a mimoškolní pedagogika / Pedagogika předškolního věku
Theses on a related topic
-
Koordinace a řízení základních škol v ČR a ve Francii během pandemie COVID-19
Veronika Kopp -
Názory učitelů mateřských škol na distanční vzdělávání v rámci povinného předškolního vzdělávání
Pavlína Vráblíková -
Přínos digitálních technologií pro předškolní vzdělávání pohledem učitelů mateřských škol
Lucie Kosmáková -
Vliv povinného předškolního vzdělávání na četnost odkladů povinné školní docházky a názory učitelů mateřských škol a prvních tříd základních škol na povinné předškolní vzdělávání v Královehradeckém kraji
Hana SVATOŇOVÁ -
Příprava učitelů na vzdělávání dětí předškolního věku s rizikem vzniku specifických poruch učení
Jana MAŇÁKOVÁ -
Inkluze v předškolním vzdělávání z pohledu učitelů a asistentů pedagoga
Eliška Bučková -
Didaktické strategie učitelů preferované v povinném předškolním vzdělávání
Nikola Zakopalová -
Specifika logopedické intervence u dětí romského etnika v období přechodu mateřská škola - základní škola
Kristýna Keharová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
12/9/2017
12/9/2017