Nákupní centra v České republice - regionálně-ekonomická analýza – Ing. Zuzana Greplová
Ing. Zuzana Greplová
Master's thesis
Nákupní centra v České republice - regionálně-ekonomická analýza
Shoping centres in the Czech Republic - regional-economic analysis
Abstract:
Předmětem diplomové práce "Nákupní centra v České republice - regionálně-ekonomická analýza" je rozbor historických souvislostí vzniku nákupních center a analýza jejich současného stavu v prostředí maloobchodu v České republice. První část je věnována teoretickým východiskům řešení maloobchodu, jeho historickému vývoji a definování a klasifikaci nákupních center. Druhá část je zaměřena na vznik nákupních …moreAbstract:
The aim of the thesis "Shopping centres in the Czech Republic - regional - economic analysis" is to analyse origin of shopping centres in historical context and their current status in Czech retail. First part is dedicated to theoretical basis of retail, its historical origin and defining classification of shopping centres. Second part is aimed at origin of shopping centres shopping centres in the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 7. 2011
Identifier:
https://is.muni.cz/th/mfobq/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 9. 2011
- Supervisor: doc. RNDr. Josef Kunc, Ph.D.
- Reader: doc. RNDr. Zdeněk Szczyrba, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
GREPLOVÁ, Zuzana. \textit{Nákupní centra v České republice - regionálně-ekonomická analýza}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Economics and Administration. 2011. Available from: https://theses.cz/id/4fa4pz/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economic Policy and Administration / Regional Development and Administration
Theses on a related topic
-
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Standard varieties of English as reflected on the ELT in the Czech Republic
Lenka KUNDRUMOVÁ -
The Comparative Analysis of Democratic Decline and Democratic Backsliding in the Czech Republic and Poland
Farman Farzaliyev -
Analysis of new retail business formats & Development Strategy Analysis of Yonghui Superstores new retail business
Xin Yao Lu -
Portfolio Optimization for Retail Investor from China
Youzhen Wu -
Retail development 4.0
Yang Yang -
Fúze v travel retail
Daniela Rakušanová -
Crisis as tool to grow in retail
Kasymgalieva Kasymgalieva