Nákupní centra v České republice - regionálně-ekonomická analýza – Ing. Zuzana Greplová
Ing. Zuzana Greplová
Diplomová práce
Nákupní centra v České republice - regionálně-ekonomická analýza
Shoping centres in the Czech Republic - regional-economic analysis
Anotace:
Předmětem diplomové práce "Nákupní centra v České republice - regionálně-ekonomická analýza" je rozbor historických souvislostí vzniku nákupních center a analýza jejich současného stavu v prostředí maloobchodu v České republice. První část je věnována teoretickým východiskům řešení maloobchodu, jeho historickému vývoji a definování a klasifikaci nákupních center. Druhá část je zaměřena na vznik nákupních …víceAbstract:
The aim of the thesis "Shopping centres in the Czech Republic - regional - economic analysis" is to analyse origin of shopping centres in historical context and their current status in Czech retail. First part is dedicated to theoretical basis of retail, its historical origin and defining classification of shopping centres. Second part is aimed at origin of shopping centres shopping centres in the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 7. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/mfobq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 9. 2011
- Vedoucí: doc. RNDr. Josef Kunc, Ph.D.
- Oponent: doc. RNDr. Zdeněk Szczyrba, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj a správa
Práce na příbuzné téma
-
Analýza hospodaření prodejní jednotky- obchod s vínem
Martina Pinkasová -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Bezpečnost osob a majetku v obchodním centru
Lucie Damková -
Analysis of new retail business formats & Development Strategy Analysis of Yonghui Superstores new retail business
Xin Yao Lu -
Portfolio Optimization for Retail Investor from China
Youzhen Wu -
Fúze v travel retail
Daniela Rakušanová -
Retail development 4.0
Yang Yang -
Customer perception of retail marketing strategies
Bishal Debbarma