Virální video jako nástroj posilující znalost značky – Bc. Eva Albrechtová
Bc. Eva Albrechtová
Master's thesis
Virální video jako nástroj posilující znalost značky
Viral Video as a Tool for Brand Awareness
Abstract:
Internetová televize Stream.cz se dlouhodobě potýká s nedostatečnou znalostí své značky. Její diváci mají větší povědomí o jednotlivých tvůrcích, event. pořadech a seriálech, aniž by byli schopni identifikovat, s jakým médiem jsou spjati. Nežádoucí status quo je důvodem ke změně, a to vytvořením tzv. "umbrella brandu", který zastřeší videoprodukci této VOD služby. K posunu ve vnímání značky má přispět …moreAbstract:
Internet Television Stream.cz has been struggling with a lack of knowledge of its brand for a while. The Stream.cz audience has a greater awareness of the individual creators, programs and series without being able to identify that the above mentioned are actually related to Stream.cz (as medium itself). This undesirable status quo is the motivating factor for creating the so-called "umbrella brand …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2018
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ALBRECHTOVÁ, Eva. \textit{Virální video jako nástroj posilující znalost značky}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2018. Available from: https://theses.cz/id/4fcz8k/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Albrechtová, Eva. Virální video jako nástroj posilující znalost značky. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Návrh internerové televize pro hudební portál Bandzone.cz
Martin Lisý -
Nástup internetových televizí: Analýza českých audiovizuálních streamovacích služeb
Adam Lukůvka -
Virální marketing - předpoklad úspěšné realizace
Lenka Kučavíková -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Virální marketing a jeho aplikace v komunikační kampani
Lucie Kutzendörferová -
Virální marketing - předpoklad úspěšné realizace
Michaela Ježková -
Patologické jevy ve společnosti a sociální marketing
Lenka Opálková -
Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
Dušan Mladenović