Komparace personálního marketingu ve vybraných společnostech – Ing. Lenka Trefilová
Ing. Lenka Trefilová
Bakalářská práce
Komparace personálního marketingu ve vybraných společnostech
Comparsion of Personnel Marketing in selected companies
Anotace:
Hlavním tématem této bakalářské práce je proces získávání zaměstnanců. Cílem mé práce je nastínit problematiku personálního marketingu a jeho důležitost při získávání zaměstnanců. V teoretické části se zabývám způsoby, jakými lze získávat zaměstnance a dalšími faktory, které vedou k efektivnímu výsledku této problematiky. Praktickou část věnuji společnostem T-Mobile Czech Republic a.s. a Siemens s …víceAbstract:
The main theme of this work is the process of recruitment. The aim of my work is to outline the issue of marketing personnel and its importance in attracting employees. In the theoretical part, I am dealing with different approaches to get on staff and other factors that lead to an effective outcome of this issue. The practical part is deducted to T-Mobile Czech Republic, plc and Siemens, Ltd. and …víceKlíčová slova
personální marketing interní externí interaktivní cíle nástroje společenská odpovědnost firmy (CSR) pracovní místo zaměstnanec zaměstnavatel získávání pracovníků metody nábor trh práce společnost personal marketing internal external interactive objective tools Corporate Social Responsibility (CSR) job employee employer recruiting methods recruitment labor market company
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/hplbj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 6. 2009
- Vedoucí: doc. Ing. Otakar Němec, CSc.
- Oponent: Ing. Martin Šikýř
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate Governance and Social Responsibility in Banking and Insurance
Nino Khazalia