Bc. Petr Hofman
Master's thesis
Sociální CRM
Social CRM
Abstract:
Cílem diplomové práce je analyzovat, jakým způsobem firmy a zákazníci komunikují na sociálních sítích. Teoretické předpoklady porovnávají různé druhy CRM a moderní trendy sociálního CRM, kterému je hlavní část práce věnována. Pro testování interakcí mezi firmou a zákazníkem na sociálních sítích bylo vybráno 6 firem z žebříčku největších technologických podniků na světě. Při sběru dat bylo shromážděno …moreAbstract:
The aim of this thesis is to analyse the way companies and customers interact on social networks. Theoretical assumptions compared different types of CRM and modern trends in social CRM. Six companies have been selected from the list of the largest technology companies in the world to test company-customer interactions on social networks. The collected data contains 2793 posts from Twitter and 637 …moreKeywords
Social media
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2020
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eM6305
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2020
- Supervisor: doc. Ing. Pavel Bachmann, Ph.D.
- Reader: Mgr. Tomáš Ledvinka, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 4. 6. 2020 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementMaster programme / field:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Theses on a related topic
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights