Mystery Shopping jako metoda hodnocení kvality poskytovaných služeb – Kristýna PLATOVSKÁ
Kristýna PLATOVSKÁ
Bachelor's thesis
Mystery Shopping jako metoda hodnocení kvality poskytovaných služeb
Mystery Shopping as a method of evaluating the quality of services provided
Abstract:
Tato práce, se zabývá Mystery Shoppingem, jako metodou marketingového výzkumu, která má sloužit ke kontrole kvality poskytovaných služeb. Autor, se v teoretické části práce zaměřuje na definici pojmů "marketingový výzkum" a "Mystery Shopping", jejich význam, metody a proces realizace. Dále, pojednává o druzích primárních a sekundárních dat, i s metodami jejich sběru. V praktické části, se realizuje …moreAbstract:
This thesis deals with Mystery Shopping as a method of marketing research to control the quality of services provided. In the theoretical part of the thesis the author focuses on the definition of the terms "marketing research" and "Mystery Shopping", their meaning, methods and the process of implementation. He also discusses the types of primary and secondary data and the methods of their collection …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Helena Sequensová
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
PLATOVSKÁ, Kristýna. Mystery Shopping jako metoda hodnocení kvality poskytovaných služeb. Plzeň, 2022. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta právnická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta právnickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of LawBachelor programme / field:
Legal Specialization / Public Administration
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Mystery shopping ve službách
Lucyna Byrtusová -
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Kateřina Holubová -
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Nikola Holzeplová -
Mystery shopping - realizace konkrétního projektu
Tereza Woznicová -
Mystery shopping - realizace konkrétního projektu
Štěpánka Kašparová -
Marketingový výzkum kvality služeb vybrané společnosti pomocí metody Mystery Shopping
Lucie Tomášková -
Mystery shopping - výhody a nevýhody
Michal Šindelář