Marketing aktívnych produktov vybranej banky – Zuzana Praženicová
Zuzana Praženicová
Bakalářská práce
Marketing aktívnych produktov vybranej banky
Abstract:
The work is to analyze and significance of marketing in the banking sector, through the marketing mix, aiming first of all banking operations, applied to one of the most successful banks in the present, SLSP, a.s.. The work moves from the theoretical part, focused primarily on bank marketing approach and its specificities, by nature of the operation of marketing mix and characterize the operations …víceAbstract:
Cieľom bakalárskej práce je analyzovanie a význam marketingu v bankovom sektore, a to prostredníctvom nástrojov marketingového mixu, zameraných predovšetkým na aktívne bankové operácie, aplikované na jednu z najúspešnejších bánk v súčasnosti, na Slovenskú sporiteľňu, a.s.. Práca prechádza od teoretickej časti, zameranej predovšetkým na priblíženie bankového marketingu a jeho špecifík, cez podstatu …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/rwh83/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Martin Vovk, PhD.
- Oponent: Ing. Katarína Jankacká, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKBakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management
Práce na příbuzné téma
-
Špecifiká bankového marketingu, vplyv na súčasné podnikanie komerčných bánk
Zuzana Verešová -
Špecifiká bankového marketingu, vplyv na súčasné podnikanie komerčných bánk
Peter Zalibera -
Špecifické aspekty bankového marketingu
Andrea Vassová -
Špecifiká distribúcie bankových produktov
Alena Mellová -
Špecifiká tvorby marketingového mixu
Janka Gombarčeková -
Trendové nástroje řízení marketingového mixu startupového projektu
Veronika Medková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Adéla Halouzková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová