Bc. Peter Zalibera

Diplomová práce

Špecifiká bankového marketingu, vplyv na súčasné podnikanie komerčných bánk

Specifics of bank marketing, impact on current business of commercial banks
Abstract:
The object of this thesis is to define the specifics of bank marketing, outline the trends and impact on current business of commercial banks. The first section summarizes the theoretical knowledge and its specifics. The second part analyzes the main trends in bank marketing. The third section highlights the impact of marketing on the business of commercial banks.
Abstract:
Predmetom diplomovej práce je vymedziť špecifiká bankového marketingu, načrtnúť jeho trendy a vplyv na súčasné podnikanie komerčných bánk. V prvej časti sú zhrnuté teoretické poznatky a jeho špecifiká. V druhej časti sú analyzované hlavné trendy bankového marketingu. Tretia časť vytyčuje vplyv marketingu na podnikanie komerčných bánk.
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2011
  • Vedoucí: doc. Ing. Mária Klimiková, PhD.
  • Oponent: doc. Ing. Jaroslav Belás, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SK

Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Bankovní institut vysoká škola SK

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance