Rozvoj smyslového vnímání v místnosti Snoezelen na ZŠ speciální pro žáky se středně těžkým a těžkým mentálním postižením – Mgr. Lucie Nečasová
Mgr. Lucie Nečasová
Master's thesis
Rozvoj smyslového vnímání v místnosti Snoezelen na ZŠ speciální pro žáky se středně těžkým a těžkým mentálním postižením
Development of sensory perception in the Snoezelen room at the special primary school for children with moderate and severe mental disabilities
Anotácia:
Diplomová práce „Rozvoj smyslového vnímání v místnosti Snoezelen na ZŠ speciální pro žáky se středně těžkým a těžkým mentálním postižením“ je rozdělena do čtyř kapitol. První kapitola přibližuje mentální postižení, jeho definice a klasifikaci, psychologické zvláštnosti osob s mentálním postižením. Druhá kapitola se věnuje konceptu Snoezelen. Třetí kapitola přibližuje jednotlivé lidské smysly, jejich …viacAbstract:
The Diploma thesis „Development of sensory perception in the Snoezelen room at the special primary school for children with moderate and severe mental disabilities“ is divided into four chapters. The first chapter skids the intellectual disability, its definition and classification, psychological curiosities of the persons with intellectual disability. The second chapter devotes to the Snoezelen concept …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/nuw2u/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 5. 2015
- Vedúci: PhDr. Mgr. Soňa Chaloupková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Dana Zámečníková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NEČASOVÁ, Lucie. \textit{Rozvoj smyslového vnímání v místnosti Snoezelen na ZŠ speciální pro žáky se středně těžkým a těžkým mentálním postižením}. Online. Diplomová práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Education. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/4gd30e/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Education / Special Education
Práce na příbuzné téma
-
Profesní kompetence a osobnostní předpoklady pedagoga na základní škole speciální v Pardubickém kraji
Radka Laštovičková -
Diferenciace přípravy předškoláka se SVP na nástup do běžné základní školy a do speciální základní školy
Petra Millerová -
Podpůrná opatření u žáků s mentálním postižením v základní škole a v základní škole speciální
Lucie PŠENICOVÁ -
Asistent pedagoga při výuce matematiky na základní škole speciální a základní škole
Barbora Rosenbaumová -
Působení asistenta pedagoga v základní škole speciální
Natálie Hubatková -
Specifika vyučování v základní škole speciální
Barbora Kozáková -
Rozvoj komunikačních dovedností u žáků s poruchami autistického spektra na základní škole speciální
Ilona Křikavová -
Intervenční a terapeutické techniky na základní škole speciální v Královéhradeckém kraji
Iveta Berná Čerychová