Zaur Seyidli

Bachelor's thesis

The effect of advertisments on social media to consumer purchase behavior

Abstract:
Development of technology and the increase in internet usage in recent years, consumers have begun to spend most of the time on social networking sites. Businesses following the change of consumer preferences have started to give importance to marketing activities on social media so as to contend. Companies have become aware of the benefits of online advertising due to reasons such as ease of communication …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2024

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Ing. Miloš Ulman, Ph.D.
  • Reader: Lukáš Poláček, Ing.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.