Použití internetových memů ve výuce anglického jazyka – Bc. Kamila KADLČÁKOVÁ
Bc. Kamila KADLČÁKOVÁ
Diplomová práce
Použití internetových memů ve výuce anglického jazyka
Using Internet Memes in ELT
Abstract:
The present diploma thesis aims to pursue the topic of memes in ELT at a Czech lower-secondary school. The purpose of the thesis is to answer the question of whether memes can be used as a tool to teach phrasal verbs and if memes affirmatively, negatively, or neutrally influence the learning process of Czech lower secondary school learners. Secondly, the thesis aims to describe the relationship that …víceAbstract:
Předkládaná diplomová práce se soustředí na téma memů ve výuce anglického jazyka na druhém stupni základních škol. Záměrem práce je odpovědět na otázku, zda lze memy využít jako nástroj pro výuku frázových sloves a zda memy pozitivně, negativně či neutrálně ovlivňují proces učení českých žáků na druhém stupni základní školy. Sekundárním cílem práce je sledovat a popsat vztah, který mohou mít žáci k …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 6. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Ivan Čipkár, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KADLČÁKOVÁ, Kamila. Použití internetových memů ve výuce anglického jazyka. Olomouc, 2023. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství anglického jazyka pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní školy / Učitelství českého jazyka a literatury pro 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Návrh a realizace lektorského programu v oboru výtvarné dramatiky pro druhý stupeň základních škol
Petr Mikuláš -
Individuální přístup ke vzdělávání jedinců s různými druhy postižení na druhém stupni základní školy
Petra Hejnová -
Slovní druhy v didaktice českého jazyka na 1. stupni ZŠ
Lenka DIERZÉ -
Přítomnost idiomů v učebnicích angličtiny pro druhý stupeň základních škol a dospělé začátečníky: analýza učebnic
Zuzana Kučerová -
Užívání návykových látek na základní škole, se zaměřením na druhý stupeň
Lucie Palarčíková -
Změna pohledu na školní podvádění s přechodem z prvního na druhý stupeň základních škol
Barbora NEPILOVÁ -
Prezentace křesťanství v učebnicích pro druhý stupeň základních škol
Kristýna Kavková -
Připravenost žáků s SPU při přechodu z prvního stupně základní školy na druhý stupeň
Petra Burešová
Název
Vložil
Vloženo
Práva