Nonkognitivní procesy autoregulace učení u studentů oboru Sociální pedagogika – Bc. Michaela Valášková
Bc. Michaela Valášková
Master's thesis
Nonkognitivní procesy autoregulace učení u studentů oboru Sociální pedagogika
Non-Cognitive Processes of Self-Regulated Learning in Students of Subject Social Pedagogy
Abstract:
Diplomová práce s názvem Nonkognitivní procesy autoregulace učení u studentů oboru Sociální pedagogika, se zabývá klíčovými procesy, které probíhají v procesu autoregulace učení u studentů. Stěžejním tématem jsou zde právě nonkognitivní procesy a subjektivní vnímání studentů jejich procesu autoregulace učení. Teoretická část diplomové práce je tvo-řena teoretickými východisky z oblasti procesu učení …moreAbstract:
The thesis with title Non-Cognitive Processes of Self-Regulated Learning in Students of subject Social pedagogy, deals with key processes, which takes place in process of self-regulated learning at students. The main topics are the non-cognitive processes and stu-dents subjective perception of their process of self-regulated learning. The Theoretical part of thesis is formed by theoretical resources …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2017
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VALÁŠKOVÁ, Michaela. \textit{Nonkognitivní procesy autoregulace učení u studentů oboru Sociální pedagogika}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2017. Available from: https://theses.cz/id/4gs6ix/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Valášková, Michaela. Nonkognitivní procesy autoregulace učení u studentů oboru Sociální pedagogika. Zlín, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / field:
Pedagogy / Social pedagogy
Theses on a related topic
-
Kognitivní a nonkognitivní komponenty procesu autoregulace učení žáků
Karla Hrbáčková -
Spirála učení a skepse aneb Celoživotní učení sociálních pedagogů
Pavla Frňková -
Informální učení studentů oboru sociální pedagogika
Šárka Chlupová -
Faktory ovlivňující proces učení u žáků středních škol
Nikola Debrecíni -
Proces učení spotřebitele a zapamatování reklamy
Kateřina Lipavská -
Vliv nevokální hudby na lidský mozek, koncentraci a proces učení
Zdeňka Barešová -
Proces sebeřízeného učení u žen v období těhotenství
Tereza Bočková