Bc. Radek Holeňa

Master's thesis

Lokalizační a marketingové strategie nádnárodních společností

Localization and marketing strategies of multinational companies
Abstract:
Diplomová práce Lokalizační a marketingové strategie nadnárodních společností se zabývá identifikací a analýzou lokalizačních a marketingových strategií nadnárodních společností. První část práce se zabývá metodikou a teoretickými východisky z oblasti nadnárodních společností, lokalizačních faktorů a strategií, marketingových strategií a globalizace. Ve druhé části jsou analyzovány konkrétní nadnárodní …more
Abstract:
Master’s thesis "Localization and Marketing Strategies of Multinational Companies" focuses on identifying and analyzing the localization and marketing strategies of multinational companies. The first part of the thesis examines the methodology and theoretical background related to multinational companies, localization factors and strategies, marketing strategies and globalization. The second part analyses …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 5. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 6. 2023
  • Supervisor: doc. RNDr. Josef Kunc, Ph.D.
  • Reader: doc. Ing. Vladimír Žítek, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta