Lokalizační a marketingové strategie nádnárodních společností – Bc. Radek Holeňa
Bc. Radek Holeňa
Master's thesis
Lokalizační a marketingové strategie nádnárodních společností
Localization and marketing strategies of multinational companies
Anotácia:
Diplomová práce Lokalizační a marketingové strategie nadnárodních společností se zabývá identifikací a analýzou lokalizačních a marketingových strategií nadnárodních společností. První část práce se zabývá metodikou a teoretickými východisky z oblasti nadnárodních společností, lokalizačních faktorů a strategií, marketingových strategií a globalizace. Ve druhé části jsou analyzovány konkrétní nadnárodní …viacAbstract:
Master’s thesis "Localization and Marketing Strategies of Multinational Companies" focuses on identifying and analyzing the localization and marketing strategies of multinational companies. The first part of the thesis examines the methodology and theoretical background related to multinational companies, localization factors and strategies, marketing strategies and globalization. The second part analyses …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/w8vq5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2023
- Vedúci: doc. RNDr. Josef Kunc, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Vladimír Žítek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
Regional Development / Project management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingové strategie Elona Muska
Dvořák Dvořák -
Gender Aspects in Marketing Strategies
Mariia Kabanova -
Marketingové strategie vytvářející bariéru overturismu
Veronika Fraňková -
Komunikační a marketingové strategie módního průmyslu na Pražském trhu.
Jan Zagvozkin -
Marketingové strategie v politických kampaních
Michal Koutský -
Budování značky - marketingové a známkoprávní strategie při rozvoji silné značky
Tamara Saakova -
CSV jako součást marketingové komunikační strategie
Anna Pylypiuk -
Lokalizační strategie nadnárodních společností v prostoru střední a východní Evropy
Martin Foral