Digitální marketing na B2B trhu. – Bc. Petr MARTINÁK
Bc. Petr MARTINÁK
Master's thesis
Digitální marketing na B2B trhu.
Digital marketing on the B2B market.
Anotácia:
Cílem mé diplomové práce bylo navrhnout digitalni kampaň pro spolecnost Atos IT Solutions and Services, s.r.o., ktera sve reseni nabizi na B2B trhu. V teoreticke casti prace jsem popsal pojmy související s marketingem, digitálním marketingem, nástroji, které jsou v teto oblasti vyuzivany a dale kroky, ktere digitalni kampani prechazi, tzn. Analyza trhu, SWOT analyza, cile kampane, cilova skupina, rozpocet …viacAbstract:
The aim of my diploma thesis was to design a digital campaign for Atos IT Solutions and Services, s.r.o., which offers solutions in the B2B market. In the theoretical part of the thesis I have described the concepts related to marketing, digital marketing, the tools used in this field and the steps that the digital campaign goes through, Market analysis, SWOT analysis, campaign goals, target group …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Jaroslav Vrchota, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MARTINÁK, Petr. Digitální marketing na B2B trhu.. Č. Budějovice, 2018. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Svadeba Svadeba -
Online marketing elektronického obchodu
Marharyta Beznytska -
Digitální marketing v automobilovém průmyslu
Barbora Valentová -
Dramaturgie a realizace reklamního spotu pro vybraný produkt – značku.
Sabina Khodzhaeva -
Digital Transformation in Real Estate Marketing
Illia Sych -
Návrh komunikační kampaně pro přijetí eura v ČR: odhad finančních nákladů kampaně
Kateřina Ševčíková -
Návrh komunikační kampaně
Petra Gajdíková -
Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně pomocí nástrojů IMK
Jiří Šíma
Názov
Vložil
Vložené
Práva