Determinanty vztahu romského žáka ke vzdělávání – Bc. Gabriela Juřínková, DiS.
Bc. Gabriela Juřínková, DiS.
Master's thesis
Determinanty vztahu romského žáka ke vzdělávání
The determinants of the relationship between the Roma pupil and his education
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na zkoumání vlivů působících na vzdělávání romských žáků navštěvujících základní školu. Teoretická část popisuje způsob výchovy v romské rodině, vysvětluje vztah Romů ke vzdělávání a seznamuje se vzděláváním Romů ve městě Vsetíně. Praktická část zahrnuje kombinovaný výzkum prováděný prostřednictvím polostrukturovaných rozhovorů a dotazníkového šetření, doplněný sémantickým …moreAbstract:
My diploma thesis is focused on the researching the aspects influencing the education of Roma pupils attending the primary school. The theoretical part describes the ways of bringing up within the Roma family, explains the relationship of Romas towards the education and introduces the education of Romas in the town of Vsetín. The practical part includes the combined research practised via half-structured …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2013
Accessible from:: 25. 4. 2013
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Juřínková, Gabriela. Determinanty vztahu romského žáka ke vzdělávání. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / field:
Specialization in pedagogy / Social pedagogy
Theses on a related topic
-
Specifika logopedické intervence u dětí romského etnika v období přechodu mateřská škola - základní škola
Kristýna Keharová -
Romský žák očima učitelů na základní škole
Martina Mozgová -
Příčiny neúspěšné socializace romských dětí ze sociálně vyloučené lokality na vybrané základní škole ve Frýdku - Místku
Pavla Hillová -
Rozhodování romských žáků 9. třídy základní školy o jejich další vzdělávací a profesní dráze
Lucie Zástěrová -
Pohled učitelů 1. stupně ZŠ na jejich vzdělání v oblasti vzdělávání nadaných žáků
Markéta Alexová -
T: Rodina v objektivu otce. Změny obrazu rodiny v polské fotografii v letech 2000 - 2020
Antonina Gugala -
Rodina ohrožená alkoholismem v evidenci OSPOD: zkušenosti sociálních pracovnic OSPOD se spoluprací s rodinou
Johana Novotná -
Rodina jako základní stavební kámen společnosti, rodina v minulosti a rodina dnes
Nikola ŠTACHOVÁ