Specifika edukace romských žáků se sluchovým postižením – Bc. Kristýna Mariáková
Bc. Kristýna Mariáková
Diplomová práce
Specifika edukace romských žáků se sluchovým postižením
Specifics of Education of Romany Pupils with Hearing Impairment
Anotace:
Diplomová práce „Specifika edukace romských žáků se sluchovým postižením“ pojednává o edukačních procesech ve vzdělávání romských žáků se sluchovým postižením. V teoretické části jsou vyjmenovány edukační konstrukty českého vzdělávacího systému, operuje se zde s termínem žák se speciálními vzdělávacími potřebami a komparuje s pojmy zdravotní postižení a sociální znevýhodnění. Dále se teoretická část …víceAbstract:
The Diploma thesis „Specifics of Education of Romany Pupils with Hearing Impairment“ deals with the educational processes used in the education of Romany pupils with hearing impairment. The theoretical part presents a description of the educational constructs of the Czech educational system. This part also makes use of the term pupil with educational needs, and concepts of disability and social disadvantage …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/j73r1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2017
- Vedoucí: PhDr. Radka Horáková, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Teachers’ views on accommodating learners of English with special educational needs
Nikola Bartošová -
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Role asistenta pedagoga ve vzdělávacím procesu žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na 1. stupni ZŠ
Dominika Vlčková -
Domácí vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Marie Schnirchová -
Funkční a digitální gramotnost žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy
Petra Tužilová