Krizová intervence u dětí s poruchami chování – Bc. Kateřina Štrausová, DiS.
Bc. Kateřina Štrausová, DiS.
Master's thesis
Krizová intervence u dětí s poruchami chování
Crisis intervention for children with behavioural disorders
Abstract:
Diplomová práce „Krizová intervence u dětí s poruchami chování“ má teoreticko-empirický charakter. Zaměřuje se na možnosti a potřeby krizové intervence u dětí s poruchami chování jako součásti provázení a podpory dítěte. Teoretická část v rámci prvních třech kapitol předkládá problematiku poruch chování, jejich vývoj a sociální oporu v kontextu potřeb krizové intervence, vymezuje krizi z psychosociálního …moreAbstract:
The thesis “Crisis intervention for children with behavioural disorders” has theoretical and empirical character. It is devoted to possibilities and needs of crisis intervention for children with behavioural disorders as a part of guidance and child support. In the first three chapters, theoretical part presents the behavioural disorders, their development and social support in context of needs for …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2014
Identifier:
https://is.muni.cz/th/vlxdm/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 5. 2014
- Supervisor: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.
- Reader: Mgr. et Mgr. Karel Červenka, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Role výtvarné tvorby v kompenzaci a reedukaci jedinců s problémy a poruchami chování a emocí
Lucie Hájková -
Postoje předškolních pedagogů k dětem s problémy a poruchami emoci a chování napříč spektrem programů mateřských škol
Veronika Buchtová -
Pohled na spolupráci školy a rodičů dětí s problémy chování a emocí z pozice pedagogů
Ivanka Krejčí -
Úzkostná porucha jako rizikový faktor pro rozvoj poruchy chování a emocí u dětí a mládeže
Michaela Bartošíková -
Fotografie a psychologie barev: Jak různé barvy ve fotografiích ovlivňují naše emoce a chování a jak ovlivňují naše vnímání obrazu?
Marina BIDA -
Poruchy chování a emocí a intervence u žáků 6-11 let
Eva BASLEROVÁ -
Sociální opora středoškolských studentů v době uzavření škol
Vendula Petrovská -
Sociální opora jako jeden z aspektů prevence syndromu vyhoření u sociálních pracovníků a pracovníků v sociálních službách.
Gordana Mikešová