Projektivní technika Nedokončené věty u dětí s dětskou mozkovou obrnou – Julie Wittmannová
Julie Wittmannová
Diplomová práce
Projektivní technika Nedokončené věty u dětí s dětskou mozkovou obrnou
Incomplete sentences projective technique in children with cerebral palsy
Anotace:
V diplomové práci jsem ověřovala a aplikovala psychodiagnostickou projektivní techniku Nedokončené věty (Válková 2000) na soubor 73 dětí s dětskou mozkovou obrnou (DMO)ve věku 5-9 let. Technika byla ověřována z hlediska použití kategoriálních jednotek. Dále jsem zjišťovala případné intraindividuální rozdíly mezi výsledky dětí s DMO a dětmi s DMO a bez postižení. Tato práce je součástí širšího výzkumu …víceAbstract:
In the diploma thesis I verified and applied the psycho-diagnostic projective technique Incomplete sentences (Válková, 2000) on a group of 73 children with cerebral palsy (CP) at the age of 5-9. The technique was verified for use of categorization units. I also examined possible intraindividual results differences of children with cerebral palsy and differences between the results of children with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2008
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 5. 2008
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 4. 2008 dostupné: světu
Univerzita Palackého
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Videohry, jejich obsahy, vizuální formy a jejich účinky na myšlení a postoje dětí předškolního a mladšího školního věku
Pavlína VRASPÍROVÁ -
Ambidextrie a její reedukace v předškolním a mladším školním věku
Andrea Kotoulková -
Pojetí rodiny u dětí a dospívajících: prekoncepty rodiny, matky a otce vzhledem k věku, pohlaví a etnické příslušnosti
Kateřina HOMOLOVÁ -
DĚTI A SMRT - PRÁCE S DĚTMI A KONTEXTEM SMRTI, PŘI VÝCHOVĚ A V OBDOBÍ PO ZTRÁTĚ BLÍZKÉ OSOBY
Alžběta TUČKOVÁ -
Využití prvků rytmické gymnastiky a aerobiku u dětí předškolního a mladšího školního věku
Michaela Betlachová -
Bilingualism and Interference: A Corpus-based Linguistic Analysis of Bilingual Children’s Speech in a Czech-English Environment
Lucie Olijnyková -
Pohybová aktivita a obezita dětí v předškolním a mladším školním věku ve vybraných mateřských a základních školách v Jeseníku a Lipová-lázně
Lenka MONDEKOVÁ -
Analýza a komparace logopedických pracovních materiálů pro předškolní a mladší školní věk
Adam RAMDAN
Název
Vložil
Vloženo
Práva