Cesty k prosperitě firmy K-Oil Křeček – Bc. Romana KAŠUBIAKOVÁ
Bc. Romana KAŠUBIAKOVÁ
Bachelor's thesis
Cesty k prosperitě firmy K-Oil Křeček
Ways to prosperity for the Company-Oil Křeček
Anotácia:
Práce je věnována prosperitě firmy K-Oil Křeček s.r.o. Cílem bakalářské práce je seznámit a zhodnotit hospodářskou situaci firmy, popsat a analyzovat nákupní, prodejní a logistické činnosti. Nejprve je zpracována finanční analýza podniku. V další části je popsána nákupní a prodejní činnost firmy. Závěrem jsou navržena doporučení managementu firmy k vylepšení současné situace společnosti.Abstract:
My work is dedicated to prosperity of the company K-Oil Křeček, Ltd. The aim of may baccalauréate work is to introdukce and evaluace the economic situation of the firm, decribe and analyze purchasing, sales and logistics activities. Firstly is processed the financial business analysis. The next part is devoted to decribing the firm activities of buying and selling. In the end there are suggested some …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Zverejniť od: 1. 1. 2099
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2011
- Vedúci: Dr. Ing. Jiří Hofman
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KAŠUBIAKOVÁ, Romana. Cesty k prosperitě firmy K-Oil Křeček. Cheb, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 05. 2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na
http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Měření postojů zákazníků a firem k nákupu a prodeji vybraného bioproduktu
Nikola Korcová -
Marketing jako nástroj k integraci umění a široké veřejnosti s důrazem na prodej a nákup uměleckých děl
Adéla Petříčková -
Finanční výhody a nevýhody v prodeji a nákupu v e-shopech
Lenka Křížová -
Internetový a samoobslužný prodej - nový fenomén v oboru optika a optometrie, výhody a rizika pro klienta
Michaela Gagová -
E-shop pro nákup a prodej učebnic v Laravel
Patrik Šmátrala -
Hodnocení legislativní ochrany lesů a lesního hospodářství v tropických oblastech - na příkladu Surinamu, Konžké republiky a Laosu
Polina Masliuk -
Bezpečný nákup a prodej bazarového zboží přes internet.
Jan Váša -
Optimalizace monitoringu a analýzy skladových operací v ILICO Europe s.r.o. prostřednictvím online nástroje Make.com a Metabase
Oleksandra Tiurina