Artefiletický intervenční program jako inkluzivní forma podpory žáků s problémy v chování na 2. stupni ZŠ – Bc. Lucie Grůzová
Bc. Lucie Grůzová
Master's thesis
Artefiletický intervenční program jako inkluzivní forma podpory žáků s problémy v chování na 2. stupni ZŠ
Artefiletic inerventional program as inclusional form of promotion for second grade pupils of primary school with behavior disorder
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá aplikací artefiletiky při boji s problémy a poruchami v chování na druhém stupni Základní školy. Artefiletika, jako reflektovaná výtvarná výchova, je využita v rámci volnočasového kroužku, který žáci navštěvují dobrovolně a svobodně. Teoretická východiska zpracovávají problematiku socializace, vývojových krizí v rámci socializačního vývoje. Dále se zaměřuje na specifikaci …viacAbstract:
This diploma thesis deals with application of artefiletics to emotional and behavioral disorders at second level of primary school. Artefiletics means art education with reflection. This artefiletics is used as a free time activity which is attended by pupils voluntarily and liberally. Theoretical part of this thesis deals with issues of socialization and developmental crisis in social evolution. Furthermore …viacKľúčové slová
Socializace vývojové krize poruchy chování děti v riziku problémy v chování prevence intervence diagnostika formy podpory na druhém stupni Základní školy arteterapie artefiletika. Socialization developmental crisis in social evolution emotional and behavioral disorders high risk children prevention intervention forms of prevention at second level of primary school diagnostics art-therapy artefiletics free time activities.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ijmlr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2009
- Vedúci: PhDr. Mgr. Leona Běhounková, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GRŮZOVÁ, Lucie. \textit{Artefiletický intervenční program jako inkluzivní forma podpory žáků s problémy v chování na 2. stupni ZŠ}. Online. Diplomová práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Education. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/4hqf0s/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Secondary Schools / Special Education
Práce na příbuzné téma
-
The Role of English in Parents' Choice of Primary School
Pavlína Zedníková -
Level of pronunciation of primary school teachers and the potential influence on their pupils
Matěj Fouma -
Transfer of professional development to classroom teaching. An analysis of professional development courses at the University College of Teacher Education in Vienna, Austria.
Martin Klein -
Formy podpory nestátních neziskových organizací se zaměřením na testament fundraising (případová studie organizace fungující v České republice a ve Francii)
Lucie Habánová -
Tandemová výuka jako forma podpory začínajících učitelů na prvním stupni základní školy
Eliška Vlčková -
Pohled otců na proměny sociálních vztahů po odchodu na rodičovskou dovolenou
Eva Nikodymová -
Formy podpory neformálních pečujících v péči o seniory na území města Ostravy
Karolína ŠVAJDOVÁ -
Aktivity formy podpory prodeje konkrétní obchodní společnosti - na příkladu firmy VITANA
Lucie Vlachová