Ing. Lucie Vlachová

Bakalářská práce

Aktivity formy podpory prodeje konkrétní obchodní společnosti - na příkladu firmy VITANA

Activities in the Form of Sales Support of a Specific Business Company - for example VITANA
Anotace:
Abstrakt Bakalářská práce se zabývá podporou prodeje, jako významným prvkem komunikačního mixu, a zároveň i nedílnou součástí integrované marketingové komunikace. Teoretická část obsahuje historická východiska vzniku podpory prodeje, její aktuální význam, základní členění a další atributy s ní spojené. V praktické části se věnuji úspěšné společnosti Vitana, která ve velkém měřítku využívá nástroje …více
Abstract:
Abstract The bachelor thesis deals with sales promotions as significant elements of communication mix and at the same time it also deals with an unseparable part of integrated marketing communication. The theoretical part contains historical resources of sales promotion origination, its current significancy, essential division and other attributes connected with it. In its practical part I have focused …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2010
  • Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Oponent: Ing. Tereza Dvořáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní