Psychologické mechanismy při rozhodování o nákupu – Bc. Pavlína Šulcová
Bc. Pavlína Šulcová
Diplomová práce
Psychologické mechanismy při rozhodování o nákupu
Psychological mechanisms when deciding to purchase
Anotace:
Diplomová práce se zabývá působením psychologických zákonitostí na rozhodování o nákupu. V teoretické části práce je vymezena osobnost spotřebitele a popsán proces rozhodování v souvislosti s reklamou v ženských časopisech. Praktická část popisuje komunikaci tří kosmetických výrobků v tištěných médiích v roce 2018 podle daných teoretických východisek, která jsou vyhodnocena na základně dotazníkového …víceAbstract:
This thesis deals with psychological patterns which influence purchasing decisions. In its theoretical part, personality of consumer and his decision making process in context of advertisement in women’s magazines are defined. The following practical part then describes communication of three cosmetic products in printed media in 2018 by a given theoretical basis, which is evaluated by a questionnaire …víceKlíčová slova
cílová skupina komunikační proces marketing osobnost produkt psychické procesy psychologie rozhodovací proces segmentace trhu spotřebitel tisková reklama značka brand communication process consumer decision-making processes market segmentation personality print advertising psychology psychical processes target audience
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/khh37/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2019
- Vedoucí: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Ilona Toufarová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Psychological aspects of preparation of printed advertisement
Svetlana Soloveva -
Social Media and their Position in Customers' Decision-Making Process
Beatrix Preissinger -
Komunikační proces v organizaci
Lucie Svobodová -
Komunikační proces ve vybrané organizaci
Václava Repšová -
Marketingová komunikace společnosti Kolormad proces s. r. o.
Veronika Procházka -
Komunikace jako klíčový proces ovlivňující fungování organizací
Kateřina Šarounová -
Komunikační proces v korespondenci Julia Zeyera
Ivana Rešková -
Komunikační strategie jako designový proces. Případová studie hnutí "Limity jsme my"
Anna Bromová