Fenomén "Flow" v teorii Výtvarné výchovy – Mgr. Markéta KVASNIČKOVÁ
Mgr. Markéta KVASNIČKOVÁ
Disertační práce
Fenomén "Flow" v teorii Výtvarné výchovy
Flow Phenomenon in Theory of Art Education
Anotace:
Uvedení pojmu flow do pedagogiky je sledováno ve výuce Výtvarné výchovy na základě kvalitativního výzkumu s cílem podpořit povědomí o motivaci studentů. Vychází z předpokladů vývojové psychologie, empirické praxe a teorií hlubinné psychologie a tvořivosti.Abstract:
Application of Flow phenomenon on pedagogy domain, namely in Arts education, is based on qualitative research. The aim is to enhance motivation sources in students. Theoretical backround is provided by developmental psychology, practice-based resarch and rooted in dynamic psychology theory and creativity.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2015
- Vedoucí: doc. Jitka Géringová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KVASNIČKOVÁ, Markéta. Fenomén "Flow" v teorii Výtvarné výchovy . Ústí nad Labem, 2015. disertační práce (Ph.D.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Teorie výtvarné výchovy
Práce na příbuzné téma
-
Umění a psychologie v Silent Hill 2
Markéta KALOUSKOVÁ -
Tvůrčí proces z pohledu hlubinné psychologie.
Karel ŘEPA -
Možnosti interpretace spontánního dětského výtvarného projevu s využitím kategorií psychologie písma a psychologického výkladu symbolů
Veronika Hamplová -
Tetování jako projev psychologie
Martina ŠKOPOVÁ -
Motivace ke studiu oboru Sociální pedagogika v kombinované formě na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně
Marcela Krejčí -
Výzkum výkonové motivace u studentů speciální pedagogiky
Petra ŠEDIVÁ -
Montessori pedagogika v předškolním vzdělávání: rodičovské motivace
Aneta Sedláčková -
Přehledová studie výzkumů motivace žáků druhého stupně českých základních škol v anglickém jazyce
Bára Forejtová