Fenomén "Flow" v teorii Výtvarné výchovy – Mgr. Markéta KVASNIČKOVÁ
Mgr. Markéta KVASNIČKOVÁ
Doctoral thesis
Fenomén "Flow" v teorii Výtvarné výchovy
Flow Phenomenon in Theory of Art Education
Abstract:
Uvedení pojmu flow do pedagogiky je sledováno ve výuce Výtvarné výchovy na základě kvalitativního výzkumu s cílem podpořit povědomí o motivaci studentů. Vychází z předpokladů vývojové psychologie, empirické praxe a teorií hlubinné psychologie a tvořivosti.Abstract:
Application of Flow phenomenon on pedagogy domain, namely in Arts education, is based on qualitative research. The aim is to enhance motivation sources in students. Theoretical backround is provided by developmental psychology, practice-based resarch and rooted in dynamic psychology theory and creativity.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 4. 2015
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2015
- Supervisor: doc. Jitka Géringová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KVASNIČKOVÁ, Markéta. \textit{Fenomén ''Flow'' v teorii Výtvarné výchovy}. Online. Doctoral theses, Dissertations. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2015. Available from: https://theses.cz/id/4htarm/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KVASNIČKOVÁ, Markéta. Fenomén "Flow" v teorii Výtvarné výchovy . Ústí nad Labem, 2015. disertační práce (Ph.D.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationDoctoral programme / field:
Specialization in Education / Theory of Arts and Crafts
Theses on a related topic
-
Tvůrčí proces z pohledu hlubinné psychologie.
Karel ŘEPA -
Možnosti interpretace spontánního dětského výtvarného projevu s využitím kategorií psychologie písma a psychologického výkladu symbolů
Veronika Hamplová -
Tetování jako projev psychologie
Martina ŠKOPOVÁ -
Motivace ke studiu oboru Sociální pedagogika v kombinované formě na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně
Marcela Krejčí -
Výzkum výkonové motivace u studentů speciální pedagogiky
Petra ŠEDIVÁ -
Montessori pedagogika v předškolním vzdělávání: rodičovské motivace
Aneta Sedláčková -
Přehledová studie výzkumů motivace žáků druhého stupně českých základních škol v anglickém jazyce
Bára Forejtová -
Analýza motivace osobních asistentů pro práci s lidmi s mentálním postižením
Kristýna Kotasová