Familiarity and attitudes of Czech consumers towards tropical fruits – Bc. Dominika Dvořáková
Bc. Dominika Dvořáková
Master's thesis
Familiarity and attitudes of Czech consumers towards tropical fruits
Abstract:
The purpose of this thesis is to analyse and describe the familiarity of the Czech citizens with tropical fruits, their general attitudes and beliefs, the influence of social norm on tropical fruit consumption and to evaluate consumers’ purchasing intention of tropical fruits. To gain such information, a questionnaire-based online survey (n = 827) was applied. Familiarity with tropical fruits differs …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Petra Chaloupková, Ph.D. dr. h. c.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DVOŘÁKOVÁ, Dominika. \textit{Familiarity and attitudes of Czech consumers towards tropical fruits}. Online. Diplomová práca. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Faculty of Tropical AgriSciences. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/4hxcs3/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Fakulta tropického zemědělstvíCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Tropical AgriSciencesMaster programme / odbor:
Tropical Agriculture / Sustainable Rural Development in the Tropics and Subtropics
Práce na příbuzné téma
-
Broiler Welfare and the Consumer: Explaining the Citizen-consumer Gap in the Netherlands.
Emmi Suvaal -
The Impact of Sensory Marketing on Consumer Behaviour
Annaliya Peter -
The Impact of Digital Marketing on Consumer Behavior in the Modern World
Ariyo Simeon Adebayo -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Online consumer behaviour of foreigners in the Czech Republic
Karol Juliana Garcia Rivero -
An Analysis of the Consumer Behaviour Differences and the Key Macroeconomic Indicators of Select European Countries as the Basis of an Export Marketing Strategy for ETA a.s.
Nikola Slováková -
The Role of Youtube in the Consumer Decision Making Process
Wahaj Muhammad -
The Role of the Social Media Marketing in Consumer Behaviour
Assel Nabiyeva
Názov
Vložil
Vložené
Práva