Familiarity and attitudes of Czech consumers towards tropical fruits – Bc. Dominika Dvořáková
Bc. Dominika Dvořáková
Diplomová práce
Familiarity and attitudes of Czech consumers towards tropical fruits
Abstract:
The purpose of this thesis is to analyse and describe the familiarity of the Czech citizens with tropical fruits, their general attitudes and beliefs, the influence of social norm on tropical fruit consumption and to evaluate consumers’ purchasing intention of tropical fruits. To gain such information, a questionnaire-based online survey (n = 827) was applied. Familiarity with tropical fruits differs …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petra Chaloupková, Ph.D. dr. h. c.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DVOŘÁKOVÁ, Dominika. \textit{Familiarity and attitudes of Czech consumers towards tropical fruits}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Fakulta tropického zemědělství. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/4hxcs3/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Fakulta tropického zemědělstvíČeská zemědělská univerzita v Praze
Fakulta tropického zemědělstvíMagisterský studijní program / obor:
Tropické zemědělství / Sustainable Rural Development in the Tropics and Subtropics
Práce na příbuzné téma
-
Broiler Welfare and the Consumer: Explaining the Citizen-consumer Gap in the Netherlands.
Emmi Suvaal -
The Impact of Sensory Marketing on Consumer Behaviour
Annaliya Peter -
The Impact of Digital Marketing on Consumer Behavior in the Modern World
Ariyo Simeon Adebayo -
Online consumer behaviour of foreigners in the Czech Republic
Karol Juliana Garcia Rivero -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
An Analysis of the Consumer Behaviour Differences and the Key Macroeconomic Indicators of Select European Countries as the Basis of an Export Marketing Strategy for ETA a.s.
Nikola Slováková -
The Role of Youtube in the Consumer Decision Making Process
Wahaj Muhammad -
The Role of the Social Media Marketing in Consumer Behaviour
Assel Nabiyeva
Název
Vložil
Vloženo
Práva