Spokojenost zákazníků s nabídkou kavárenského zařízení – Bc. Denisa Horáková
Bc. Denisa Horáková
Bachelor's thesis
Spokojenost zákazníků s nabídkou kavárenského zařízení
Customer satisfaction with the offer of café equipment
Abstract:
Tématem bakalářské práce je spokojenost zákazníků s nabídkou kavárenského zařízení Coolna Bílovec Z&M s.r.o. Cílem práce je zjistit spokojenost zákazníků s nabídkou vybrané kavárny a čajovny a vytvořit návrh změn stávající nabídky. Teoretická část se zabývá podnikáním v gastronomii a spokojeností zákazníků, rozčlenění restauračního zařízení, nabídka gastronomického podniku a charakteristika kavárenství …moreAbstract:
The topic of the bachelor thesis is customer satisfaction with the offer of the café Coolna Bílovec Z&M s.r.o. The aim of the thesis is to determine customer satisfaction with the offer of the selected café and tea room and to create a proposal for changes to the existing offer. The theoretical part deals with the catering business and customer satisfaction,the breakdown of the catering establishment …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2023
Identifier:
https://is.slu.cz/th/cuvwc/
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2023
- Supervisor: Ing. Miroslava Kostková, Ph.D.
- Reader: Mgr. Alexandr Burda
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HORÁKOVÁ, Denisa. \textit{Spokojenost zákazníků s nabídkou kavárenského zařízení}. Online. Bachelor's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2023. Available from: https://theses.cz/id/4hxooq/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Tourist Industry and Tourism / Tourist Industry and Tourism
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace a řízení gastronomického podniku
Martina Fiedlerová -
TRENDY V GASTRONOMII A JEJICH UPLATNĚNÍ VE VYBRANÉM PODNIKU
Pavla Dvořáčková