Didaktické zpracování regionálního tématu v učivu 1. stupně na ZŠ Podomí – Anežka Zemánková
Anežka Zemánková
Diplomová práce
Didaktické zpracování regionálního tématu v učivu 1. stupně na ZŠ Podomí
Didactic conception of the regional topic at the primary school Podomí
Anotace:
Diplomová práce se zabývá realizací regionálního principu při terénní výuce v učivu 1. stupně na ZŠ Podomí. Cílem diplomové práce je pomocí konstrukčního výzkumu vytvořit soubor úloh, které využívají regionálního principu při terénní výuce v 5. ročníku na ZŠ Podomí. Na začátku práce jsou vymezeny základní pojmy týkající se regionálního principu ve výuce. Dále jsou nastíněny možnosti zavedení regionálního …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the implementation of the regional principle in outdoor education at Podomí Primary School. The aim of the thesis is to create a set of tasks that use the regional principle in the field teaching in the 5th grade at Podomí Primary School by means of design-based research. At the beginning of the thesis, basic concepts related to the regional principle in teaching are defined …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/urukh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2023
- Vedoucí: Mgr. Tereza Češková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Tomáš Horčička
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Zastoupení české autorské pohádky ve vybraných čítankách pro 1. stupeň základní školy a její vliv na žáky 1. stupně ZŠ
Zdislava Suchomelová -
Postoje učitelů 1. stupně ZŠ na školách bez environmentální profilace k environmentální výchově na 1. stupni ZŠ
Lenka Blahynková -
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy pohledem učitelů, náměty na přípravu dítěte do 1. ročníku základní školy
Lenka Šavrňáková -
Dyslexia and English Language Acquisition: Supporting Pupils with Dyslexia in Learning English Vocabulary
Natálie Šatná -
Výuka s využitím populárně-naučných knih se zeměpisnou tématikou: konstrukční výzkum
Adéla Šmidová -
Systematické review studií zabývajících se fenoménem flow v Outdoor Education
Rostislav DRÁBEK -
Vytvoření a ověření výukového materiálu pro učební obor pekař
Gabriela Hanáková