Ing. Michal ZAPLETAL

Diplomová práce

Projekt zvýšení konkurenceschopnosti a prodeje zboží pivovaru Černá Hora, a.s.

The improvement project of increasing competitiveness and sale of goods in a brewery of Černá Hora, a.s.
Anotace:
Tématem této diplomové práce je projekt pro zlepšení konkurenceschopnosti a zvýšení prodejů Pivovaru Černá Hora, a.s. V první části této diplomové práce jsou teoretické informace k tomuto projektu, popis analýz a pojmů použitých v praktické části. Ve druhé části této diplomové práce jsou provedeny analýzy podniku ve vztahu k jeho mikroprostředí a makroprostředí zaměřené na nejbližší konkurenci na pivovarnickém …více
Abstract:
The subject of this diploma thesis is a project of improved ability to compete and and sales increas of a brewery Černá Hora, a.s. In the first part of this diploma thesis are teoretical information for this project, analysis and conception description, which are used in a practical part. In the second part of my diploma thesis I am making the analyses of the company related to its micro and macro …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2008
Identifikátor: 9530

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2008
  • Vedoucí: Ing. Janka Ladová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ZAPLETAL, Michal. Projekt zvýšení konkurenceschopnosti a prodeje zboží pivovaru Černá Hora, a.s.. Zlín, 2008. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 05. 2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing