Marketingová strategie SOŠ a její vliv na poptávku po studiu – Lukáš Sotona
Lukáš Sotona
Bakalářská práce
Marketingová strategie SOŠ a její vliv na poptávku po studiu
Marketing strategy of a secondary vocational school and its impact on attracting potential students
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií vybrané SOŠ a jejím vlivem na poptávku po studiu. Cílem této práce bylo na základě analýzy informací a zhodnocení současného stavu komunikačního mixu vybrané SOŠ navrhnout vlastní doporučení pro zlepšení jejího marketingového řízení, a to včetně uplatnění nových metod marketingu v této vzdělávací instituci.Nejprve byly v teoretické části charakterizovány …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the marketing strategy of chosen secondary vocational school and its influence to demand for study. The aim of the thesis was to suggest own recommendations for improving the current state of marketing management according to information analysis and analysis of the current state of communication mix of the secondary vocational school. The recommendations included also …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Kateřina Tomšíková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Institut vzdělávání a poradenstvíČeská zemědělská univerzita v Praze
Institut vzdělávání a poradenstvíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování
Práce na příbuzné téma
-
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova -
Marketing Management and marketing planning
Tatiana Guselnikova -
Application of agile in project management of marketing projects in pharmaceutical business
Tatiana Savenkova -
Marketing Management and marketing planning
Kristina Zhitnova -
Application of Customer Lifetime Value Model in Marketing Management of E-commerce
Pavel Jašek -
Marketing a management nákupních center v České republice (případová studie vybraných center)
Adéla Zemánková -
Marketing communication of universities in Czech Republic for international students
Jino Raju Kollasserry
Název
Vložil
Vloženo
Práva