Působení reklamy na žáky druhého stupně základní školy – Kateřina Braunová
Kateřina Braunová
Bakalářská práce
Působení reklamy na žáky druhého stupně základní školy
The Influence of Advertisment on Children in 5th to 9th Grade of Elementary School
Anotace:
Tato bakalářské práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část je zaměřena především na reklamu, její historii, legislativu, její etiku, psychologickými metodami reklamy a psychologií využívanou v reklamě. Je zde i charakteristika dětí jako zákazníků a to, jak reklamu vnímají. Přínos praktické části je ve zmapování toho, jak žáci druhého stupně základní školy vnímají reklamu …víceAbstract:
This bachelor thesis is divided into two parts ? theoretical and practical. The theoretical part is focused primarily on advertising, its history and regulation, and also deals with the methods and psychology of advertising. It also includes the characteristics of children as potential customers and their perception of advertising. The practical part examines how middle school students from the sixth …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2013
- Vedoucí: PhDr. Jana Křišťálová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Braunová, Kateřina. Působení reklamy na žáky druhého stupně základní školy. Pardubice, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Humanitní studia / Humanitní studia
Práce na příbuzné téma
-
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image organizace
Filip Rakovan -
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image podniku/Psychology Of Advertising And Its Use To Support The Image Of The Organization
Aneta Bencová -
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image organizace
Jan Svoboda -
Psychologie reklamy a její využití pro image organizace
Jan Bažant -
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image organizace
Petra Limberská -
Psychologie reklamy: Analýza vlivu vybraných reklam
Kristyna Pavlickova -
Reklama, jak reklama ovlivňuje děti a etická stránka reklamy
Martina KREJČÍŘOVÁ -
Úloha psychologie při tvorbě reklamy
Petra Vojarová