Kateřina Braunová

Bakalářská práce

Působení reklamy na žáky druhého stupně základní školy

The Influence of Advertisment on Children in 5th to 9th Grade of Elementary School
Anotace:
Tato bakalářské práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část je zaměřena především na reklamu, její historii, legislativu, její etiku, psychologickými metodami reklamy a psychologií využívanou v reklamě. Je zde i charakteristika dětí jako zákazníků a to, jak reklamu vnímají. Přínos praktické části je ve zmapování toho, jak žáci druhého stupně základní školy vnímají reklamu …více
Abstract:
This bachelor thesis is divided into two parts ? theoretical and practical. The theoretical part is focused primarily on advertising, its history and regulation, and also deals with the methods and psychology of advertising. It also includes the characteristics of children as potential customers and their perception of advertising. The practical part examines how middle school students from the sixth …více
 

Klíčová slova

Reklama děti psychologie reklamy
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2013
  • Vedoucí: PhDr. Jana Křišťálová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Braunová, Kateřina. Působení reklamy na žáky druhého stupně základní školy. Pardubice, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofická