Valentina Tiusheva
Bakalářská práce
Chyby v rozhodování manažerů
Managerial Biases
Anotace:
Předmětem analýzy této bakalářské práce jsou chyby v rozhodování, které doprovází rozhodovací proces v každé firmě. Cílem práce je identifikovat chyby, které se vyskytují v rozhodování manažerů ve vybrané rozhodovací situaci. Dílčím cílem je zhodnotit význam identifikovaných chyb a navrhnout opatření, která povedou ke snížení výskytu fixovaných chyb. Teoretická část práce shrnuje relevantní poznatky …víceAbstract:
The subject of the analysis of this bachelor's thesis are errors in decision-making, which accompanies the decision-making process in every company. The aim of the thesis is to identify errors that occur in the decision-making of managers in a selected decision-making situation. The partial goal is to evaluate the significance of the identified errors and to propose measures that will lead to a reduction …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2019
- Vedoucí: Ing. Václav Švec, Ph.D.
- Oponent: Tereza Šímová, Ing.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
The Dutch Electric Fan Heater Market: Mapping the Consumer Decision Making Process
Kirsten Daniëlle Vreede -
The Influence of Advertisements on Preschool Children and Their Roles in the Purchase Decision Making Process
Kateřina Šenková -
Analýza rozhodovacího procesu při výběru produktu - obnova vozového parku společnosti
Kateřina Samueliová -
Translating the Language of the Law: Common Errors in Students’ Translations
Kristýna Pavlásková -
Analysis of Errors in Amateur Translations from Japanese to English
Jan Volný -
Social Media and their Position in Customers' Decision-Making Process
Beatrix Preissinger -
Role of social media in customers decision-making process
Daria Golovko -
Role of Financial Analysis in the Corporate Decision Making Process
Madina Nurlybekova
Název
Vložil
Vloženo
Práva