E-mailingová automatizace v e-commerce prostředí – Zuzana Ševčíková
Zuzana Ševčíková
Bachelor's thesis
E-mailingová automatizace v e-commerce prostředí
E-mailing automation in an e-commerce environment
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je navrhnout konkrétní značce, provozující e-shop, strategii pro e-mailingovou automatizaci, kterou mohou v určité obměně aplikovat i další značky pohybující se v e-commerce prostředí. Bakalářská práce přináší rešerši k tématu e-mailingové automatizace v e-commerce. Důvodem výběru tohoto tématu je rozšíření povědomí o této marketingové praktice, která je pro mnoho provozovatelů …moreAbstract:
This bachelor's thesis aims to propose a strategy for email automation to a specific brand operating an online store, which could be applied by other brands in this environment to an extent. This thesis provides research on the topic of email automation in the e-commerce environment. The reason for choosing this topic is to raise awareness of this marketing strategy which is a new territory for many …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 3. 2024
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Ludmila Hruban, Ph.D. MSc.
- Reader: Petr Novák, Ing.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Automatizace e-mailingu internetového obchodu
Jakub Ptošek -
E-mail marketing internetového obchodu a jeho použití v praxi
Kristina Duláková -
Project of Email Marketing Strategy for VK Vietnam
Quynh Trang Nguyen -
Project Of Email Marketing Campaign for Selected Company
Natalia Vataman -
Marketing strategy for a start-up in the Green Architecture
Elizaveta Chepurnaia -
Návrh strategie email marketingu pro e-shop s módními doplňky
Zuzana Plesníková -
Digital Marketing Strategy for a Logistics Firm
Mahair kumar Shahdadpuri -
Evaluation of Marketing Communication
Ravi Sharma