Sluchově-řečová výchova u dětí se sluchovým postižením v předškolním věku – Mgr. Barbora Plhalová
Mgr. Barbora Plhalová
Bakalářská práce
Sluchově-řečová výchova u dětí se sluchovým postižením v předškolním věku
Hearing and speech education with hearing impaired children in preschool age
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá sluchově-řečovou výchovou u dětí se sluchovým postižením v předškolním věku. Práce obsahuje teoretickou a praktickou část. Teoretická část je rozdělena na dvě kapitoly, uvedení do problematiky sluchového postižení a rozvoj komunikačních dovedností u dětí se sluchovým postižením. V rámci praktické části bylo cílem přetvoření materiálu „Hodnocení fonematického sluchu u předškolních …víceAbstract:
Bachelor thesis deals with hearing and speech education with hearing impaired children in preschool age. Thesis contains theoretical and practical part. Theoretical part has two chapters, introduction to issue of hearing impairment and develomepent of communication skills of hearing impaired children. In practical part was reformed a material „Evaluation of phonematic hearing with children in preschool …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/c8gt3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2013
- Vedoucí: PhDr. Lenka Doležalová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Radka Horáková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - komunikační techniky
Práce na příbuzné téma
-
Fonematický sluch u dětí předškolního věku
Kateřina MIKEŠOVÁ -
Fonematický sluch u předškolních dětí, jeho analýza a možnosti rozvoje
Lenka Bublíková -
Family Intervention in Speech Communication Competencies for Hearing Families of Children with Hearing Impairment
Lin LI -
An evaluation existing service provisions for students with hearing impairment and the conditions necessary for effective implementation of inclusive education programme in Nigeria
James Abua EWA -
SCHOOL AND SOCIO-DEMOGRAPHIC FACTORS AS PREDICTORS OF PARENTAL CHOICE OF SCHOOL FOR CHILDREN WITH HEARING IMPAIRMENT IN AKWA IBOM NIGERIA
Francesca UKO -
Tělesná výchova pohledem jedince se sluchovým postižením a pohledem učitele tělesné výchovy na základní škole pro sluchově postižené
Daniela TYLŠAROVÁ -
Výchova ke zdraví u sluchově postižených žáků formou dramatické výchovy
Aneta Hegyiová -
Sexuální výchova a sexuální gramotnost osob se sluchovým postižením
Viktoria Lanková