Příprava a vstup nového produktu České pošty na náš trh – Jakub Strnad
Jakub Strnad
Diplomová práce
Příprava a vstup nového produktu České pošty na náš trh
Implementation of new product to the czech postal market
Anotace:
Tato diplomová práce má za cíl připravit návrh podoby a implementace nového produktu z oblasti balíkových služeb v prostředí České pošty a následně navrhnout jeho komunikační strategii. Východisko pro správné a efektivní navržení produktového námětu tvoří popis hlavních aspektů a principů fungování poštovního trhu v prostředí České republiky a podrobný monitoring a analýza domácí i světové konkurence …víceAbstract:
The aim of this thesis is to propose a design and implementation of a new product in the field of parcel services in the Czech Post and propose its communication strategy. The basis for correct and efficient product design theme consists of description of the main postal market aspects and principles in the Czech Republic and detailed monitoring and analysis of domestic and global competition and customer …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/33977
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 9. 2012
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Lukáš Rampas
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/33977
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Post post-internet: Mapování vývoje české umělecké scény
Veronika Sellnerová -
Post-Editing ist nicht nur eine Revision der maschinellen Übersetzung. Ein empirischer Beitrag zu Post-Editing-Kompetenzen in der Sprachkombination Deutsch-Tschechisch
Soňa Falatková -
Reflexe českého post-internetového umění
Veronika Sellnerová -
Prime time u vybraných členů českého post-televizního publika: Kvalitativní studie
Aneta Daňková -
Marketingová komunikace - product placement
Kryštof Pearse -
Product placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
Tereza Veldová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Marketingová komunikace - product placement
Karyna Vasiuk