Soutien des étudiants neurodivergents dans leurs études du FLE – Bc. Kamila Machynová
Bc. Kamila Machynová
Master's thesis
Soutien des étudiants neurodivergents dans leurs études du FLE
Supporting neurodivergent students in the study of the French language
Abstract:
This Master thesis deals with the question of specific learning and behavioural disorders and their manifestations in the teaching of French as a foreign language. In the theoretical part, we briefly describe various diagnoses with their characteristic manifestations and the different remedy options in the teaching of French as a foreign language. The research part is aimed at verifying the application …viacAbstract:
Tato magisterská diplomová práce se zabývá problematikou projevů specifických poruch učení a chování ve výuce francouzského jazyka. V teoretické části stručně popisujeme jednotlivé diagnózy s jejich charakteristickými projevy a různými možnostmi reedukace ve výuce francouzštiny jako cizího jazyka. Výzkumná část je zaměřena na ověření míry aplikovatelnosti a účinnosti doporučení poskytovaných pedagogicko …viac
Jazyk práce: French
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/nj1o7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2024
- Vedúci: doc. PhDr. Alena Němcová Polická, Ph.D.
- Oponent: MA Irina De Herdt, PhD
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Upper Secondary School Teacher Training in French Language and Literature / Upper Secondary School Teacher Training in French Language and Literature
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková -
Teachers Perceptions of Children with Learning Disabilities
Lenka Darmovzalová