Návrh projektu marketing public relations Mezinárodního festivalu moderní magie 2010 – Ing. Veronika Hejlová
Ing. Veronika Hejlová
Bachelor's thesis
Návrh projektu marketing public relations Mezinárodního festivalu moderní magie 2010
Design of Marketing Public Relations Project of International Festival of Modern Magic 2010
Abstract:
V této práci se zabývám projektováním marketing public relations Mezinárodního festivalu moderní magie 2010 a návrhem případných možností inovací marketingových aktivit, které by se daly v rámci festivalu v roce 2010 uplatnit. Tyto změny by měly přispět k zvýšení povědomí o konání této akce a tudíž i o Divadle Kouzel, ve kterém se festival koná. Do zpracování projektu se promítne i má empirie získaná …moreAbstract:
In this project I am dealing with the marketing public relations designing of the International Festival of Modern Magic 2010 and with the scheme of possible innovations of the marketing activities, which would be applied as a part of the festival in 2010. These changes should help to increase the awareness of this event as well as about the Magic Theatre where the festival is held. The project will …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/j64fz/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2010
- Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
- Reader: PhDr. Adolf Vodrážka
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HEJLOVÁ, Veronika. \textit{Návrh projektu marketing public relations Mezinárodního festivalu moderní magie 2010}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2010. Available from: https://theses.cz/id/4jpvgi/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Public relations jako součást nákupního rozhodování spotřebitele
Kristina Lomova -
Zefektivnění public relations neziskové organizace
Vendula Jurečková -
Využití nástrojů Public relations ve vybrané společnosti
Veronika Krajčová -
Význam sponzoringu pro Public relations
Petr Tolar -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl -
Důležitost public relations ve fotbalovém klubu
Erik Krajdl