Eva PETŘVALSKÁ
Bakalářská práce
Ogre engine a jeho využití\nl{}
Ogre engine and its use\nl{}
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je podrobně se seznámit s vizualizačním enginem Ogre. Práce je rozdělena do několika částí. Teoretická část je zaměřena na popis základních vlastností, struktury, jednotlivých tříd, funkcí a využití tohoto enginu. Dále obsahuje jeho srovnání s několika dalšími enginy. Praktická část pak zahrnuje vytvoření příručky určené začínajícím uživatelům ogre. Příručka obsahuje několik …víceAbstract:
The goal of this bachelor thesis is closely execute with the Ogre rendering engine. The thesis is divided into several parts. The theoretical part is aimed at describing the basic characteristics, structures, individual classes, functions and use of this engine. It also contains a comparison with several other engines. The practical part includes a manual for novice users Ogre. This manual includes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 6. 2011
Identifikátor:
20693
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PETŘVALSKÁ, Eva. Ogre engine a jeho využití\nl{}. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 07. 06. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta aplikované informatikyBakalářský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Informační a řídicí technologie
Práce na příbuzné téma
-
Problematika výuky objektově orientovaného programování v kurzech programování v terciárním vzdělávání
Radim REMEŠ -
Čisté objektově orientované programování.
Hana Křížová -
Vytvoření virtuálního přístroje na bázi objektově orientovaného programování v prostředí LabVIEW
Michal Kubáček -
Objektově orientovaný přístup k programování v jazyce ANSI C
Jakub Štulíř -
Automatizace testovacích sekvencí na bázi grafické prezentace a objektově orientovaného programování
Patrik Děcký -
Návrh aplikace pomocí objektově orientovaného programování v MATLAB
Jan Vlček -
Návrhové vzory v objektově orientovaném a funkcionálním programování a jejich integrace
Martin Maděra -
Software pro podporu výuky objektově orientovaného programování
Pavel Bory