Generace Y a zelená řešení v automobilovém průmyslu – Bc. Martin Mlázovský
Bc. Martin Mlázovský
Diplomová práce
Generace Y a zelená řešení v automobilovém průmyslu
Generation Y and green solutions in the automotive industry
Anotace:
Tato práce analyzuje zelený marketing automobilových výrobců, postoje generace Y a environmentální legislativu. Výzkumnou otázkou je, zda mají současná zelená řešení automobilových výrobců smysl ze spotřebitelského pohledu, a případně jaká další řešení by bylo z tohoto hlediska vhodné zavést. Konečným cílem je poté navrhnout úpravy a rozšíření zelené marketingové strategie automobilových výrobců za …víceAbstract:
This work analyses the green marketing of car producers, attitudes of generation Y and environmental legislation. The research question is the influence of consumer preferences on the current green solutions of car manufacturers. It is followed by potential solutions, which are appropriate to implement. The final goal is to suggest the green marketing strategy according to marketing mix in the automotive …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 12. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Eva Jaderná, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Globální podnikání a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Evropské environmentální výzvy a jejich implementace do státní politiky OŽP ČR
Michaela Hanzlíková -
Vliv environmentální legislativy na hodnotu technických zařízení podniku
Petr Paseka -
Finanční a nefinanční reporting dle aktuální české legislativy a jeho zpracování v podniku chemického průmyslu
Eliška Fialová -
Green marketing – CSR a marketing Plzeňského Prazdroje
Eva Soudková -
Green marketing
Kateřina Menšíková -
Green marketing
Michal Papáček -
Analýza marketingového mixu společnosti Green Ways, s.r.o.
Viktorie Sonnková -
Green marketing v DM drogeriemarkt
Michaela Procházková
Název
Vložil
Vloženo
Práva