Práce učitelů s dětmi se specifickou poruchou učení na ZŠ 1. stupně – Michaela Sýkorová
Michaela Sýkorová
Bakalářská práce
Práce učitelů s dětmi se specifickou poruchou učení na ZŠ 1. stupně
Work of teachers with children with a specific learning disability at the first grade of primary school
Anotace:
Tato bakalářská práce se bude zabývat specifickými poruchami učení, především dyslexií a dysgrafií. V teoretické části budou vysvětleny tyto specifické poruchy učení, bude se také zabývat jejími příčinami, projevy, diagnostikou, reedukací a dalšími pojmy. Cílem této práce bude zjistit, jak učitelé pracují a hodnotí v hodinách děti, které mají diagnostikovanou dyslexii či dysgrafii a jak hodnotí spolupráci …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with specific learning disabilities, especially dyslexia and dysgraphia. The theoretical part explains these specific learning disabilities, it also deals with its causes, manifestations, diagnostics, re-education and other concepts. The aim of this thesis is find out how teachers work and evaluate children who are diagnosed with dyslexia or dysgraphia in lessons and how …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 8. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Jana Křišťálová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Sýkorová, Michaela. Práce učitelů s dětmi se specifickou poruchou učení na ZŠ 1. stupně. Pardubice, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Humanitní studia / Humanitní studia
Práce na příbuzné téma
-
Reedukace dyslexie, dysgrafie a dysortografie na 1. stupni základních škol
Petra JELÍNKOVÁ -
Specifické poruchy učení se zaměřením na dyslexii a dysgrafii, jejich nápravu a metody reedukace.
Adéla Janková -
Žák se specifickými poruchami učení v edukačním procesu Pozorování žáka se SPU zaměřené na reedukaci dyslexie a dysgrafie
Hana ŠEJNOHOVÁ -
Narušená grafická stránka řeči a možnosti její reedukace v České republice
Štěpánka NERGLOVÁ -
Netradiční metody reedukace čtení u dyslektických dětí
Martina JASINSKI