Organizational culture and new generations – Patrik Skorzinski
Patrik Skorzinski
Bachelor's thesis
Organizational culture and new generations
Firemní kultura a nové generace
Anotácia:
Bakalářská práce se zaměřuje na organizační kulturu, popisuje její prvky, k čemu slouží, proč je tak důležitá a její užitečnost v praxi. Téma organizační kultury propojuje s tématem současné generace na trhu práce. Tato práce by měla čtenáři přiblížit pohled na generaci Milennials a jejich fungování ve firmě. Hlavním cílem této práce je analýza generace X a milennials v konkrétní firmě. Každá generace …viacAbstract:
This bachelors work focuses on organization´s culture and describes it´s elements and why it is so important and it´s value in real life. This topic is connected with current generations in the labor market. This work should show the reader how the millenials generation work and funkcions in a company. The main goal of this work is a analysis of the millenials generation in a specific company. Every …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Mgr. Barbora Pánková, MBA
- Oponent: Miroslava Říhová, externi
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Global business and management
Práce na příbuzné téma
-
Firemní kultura zahraniční společnosti na území ČR/ Company Culture in a Chosen Firm in the Czech Republic
Šárka Grguričová -
Firemní kultura zahraniční společnosti na území ČR/ Company Culture in a Chosen Firm in the Czech Republic
Renata Švihovcová -
Firemní kultura zahraniční společnosti na území ČR/ Company Culture in a Chosen Firm in the Czech Republic
Lukáš Kučera -
Firemní kultura a nadnárodní firmy
Otakar Rákosník -
Firemní kultura jako marketingový nástroj
Jana Hůlová -
Firemní kultura a její význam pro úspěšnost firmy
Alžběta Prouzová -
Firemní kultura a její význam pro podnikovou strategii
Adéla Vodvářková