Analýza spotřebitelského chování na trhu s kuřáckými potřebami – Lukáš Skoumal
Lukáš Skoumal
Bakalářská práce
Analýza spotřebitelského chování na trhu s kuřáckými potřebami
Analysis of Consumer Behavior on Tobacco Products Market
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analyzovat nákupní chování spotřebitelů na trhu s kuřáckými potřebami. Práce vychází z primárního šetření, kterého se zúčastnilo 168 respondentů. Výzkumem byl zjištěn vliv referenčních skupin na zahájení kouření spotřebitelů, nejdůležitější faktory, které jsou pro respondenty důležité při přechodu k elektronickým cigaretám, věrnost spotřebitelů značce cigaret nebo místo nejčastějšího …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to analyze the behavior of consumers in the tobacco products market. The work is based on the primary survey, which was attended by 168 respondents. The research found the influence of reference groups on starting smoking, the most important factors that are important for respondents when switching from smoking cigarettes to smoking an electronic cigarette, the loyalty …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2022
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/146904
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2022
- Vedoucí: Vojtěch Spáčil
- Oponent: Tomáš Balcar
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Zájem veřejnosti o nabídku e-knih v knihovnách a jejich využívání
Martina Vojáčková -
Obecné povědomí o příčinách povodní v Šumperku
Lucie JÍLKOVÁ -
Informovanost zdravotníků a laické veřejnosti o klíšťové meningoencefalitidě a její prevenci
Renata Novozámská -
Povědomí laické populace o profesi porodní asistentka
Adéla ŠEBESTOVÁ -
Vliv spolupráce vybrané firmy s influencerem na povědomí o značce
Zuzana VACUROVÁ -
Foreign Market Entry Strategies and Challenges that Enterprises May Face: Turkish Leather Manufacturer`s Entry Into the Czech Market
Mediha Dilara Aktaş -
Marketing strategy of Coca Cola, Pepsi and Kofola on the Czech market
Anna Větrovcová -
Analysis of Consumer Behaviour of Generation Y on the Smartphone Market
Veronika Breuerová